FAQ

Veelgestelde vragen

Een overzicht van antwoorden op de meest gestelde vragen.

Abonnement


De prijs voor een jaarabonnement bedraagt 65 Euro per jaar (incl. BTW). Op deze pagina kan u uw gegevens doorgeven om u te abonneren. De bezorging gebeurt via de Post.

Ook abonnementen in het buitenland zijn mogelijk mits het betalen van extra portkosten. Hiervoor neemt u best contact op met de klantendienst.

Contacteer de klantendienst via e-mail (info@haverklap.be) of neem telefonisch contact op: +32 (0)14 86 01 32.
Indien u over een login beschikt kan u uw adres wijzigen bij "Mijn gegevens" in uw account.

Nog op zoek naar een origineel cadeau? Via deze pagina kan u de adresgegevens van de ontvanger doorgeven en meteen daarna een cadeaubon afdrukken zodat u niet met lege handen hoeft aan te komen!
Klik hier om een blanco cadeaubon te downloaden

Bij uw registratie is het mogelijk extra facturatiegegevens op te geven (BTW-nummer en eventueel een ander adres). De factuur wordt na de registratie gemaild.
Indien u over een login beschikt is het ook mogelijk om bij "Mijn abonnement" uw abonnement te verlengen.

Bij uw registratie is het mogelijk extra facturatiegegevens op te geven (BTW-nummer en eventueel een ander adres). De factuur wordt na de registratie gemaild.



Het merendeel van de foto's in Haverklap wordt geleverd door het team van paardenfotograaf.be, op deze website vindt u een overzicht van alle fotoreportages met de mogelijkheid tot bestellen. Voor verdere vragen kan u contact opnemen via info@paardenfotograaf.be.





Het klantnummer is terug te vinden op al uw facturen of in de bevestigingsmail die u gekregen heeft na het registreren van uw abonnement op de website.
Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten kan u een nieuw wachtwoord aanvragen via volgende link: Wachtwoord vergeten. In de daarna verzonden mail vindt u instructies om uw wachtwoord opnieuw in te stellen en bovendien vindt u uw klantnummer in dezelfde mail terug.


Bij "Mijn gegevens" kan u uw persoonlijke gegevens aanpassen zoals uw adres, e-mailadres, eventuele facturatiegegevens, enz...


"Mijn abonnement" geeft een overzicht van uw huidige abonnementstatus: de begin-en einddatum van uw abonnement, uw abonnement verlengen, betalingshistorie, enz...


Bij "Online lezen" kan u alle kranten van de voorbije jaren opnieuw lezen. U hebt enkel toegang tot het archief indien uw abonnement nog geldig en geactiveerd is.


Voor alle overige vragen kan u terecht bij onze klantendienst.
E-mail: info@haverklap.be
Tel: 0032 (0) 14 86 01 32